Minifom

Jag sitter just nu med en mage som är några sekunder åt vänster och rätt som det är tvärvänder den och pressas mot höger. Hela tiden har jag massa kraftiga, hårda, intensiva och många sparkar. Jag älskar det! Att jag känner liv och rörelse håller mig lugn. Kanske det var därför blodtrycket var nere på 130/60 idag. Lägst på väldigt länge. Skönt! Min läkare blev överlycklig pga det, likaså jag såklart.
 
Igår var jag mindre glad. Jag fick gå en timme tidigare från jobbet pga KRAFTIGA smärtor i magen. Såpass kraftiga att jag låg i sängen när Göran och Evelina kom hem, resten av kvällen spenderades på soffan med en varm vetekudde över magen. Göran fick även bidra med lite massage på ryggen. Usch så ont det gjorde.
Nämnde detta för min läkare idag som skrev ut Minifom till mig - för tarmbesvär. Förmodligen är det lilleman som ligger och trycker mot tarmarna så det blir totalt stopp, i både luftväg och avföringsväg. Jag trodde jag skulle spricka här igår, trots 2 samariner och 2 paracet. Hoppas jag slipper uppleva det igen. Jag var helt slut i kroppen och kunde ändå inte somna förän efter kl 12. Låg och vände och vred mig länge länge.
 
Så snälla älskade, vem du nu är, i min mage. Låt bli mina tarmar är du snäll! 
Tack på förhand.
Mvh, din nuvarande hyresvärd och din blivande mor <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0