Sushi

 
Åå, se här vad min älskade kom hem med idag! Ett "brett" med 22 bitars sushi. Jag blev verkligen överlycklig för gud, som jag längtat efter det. Jag höll mig ifrån tonfisken och den rå laxen, men resten slank ner fortare än kvickt. Eftersom det är dagsfärskt så är det heller inte farligt för mig att äta, enligt Livsmedelsverkets hemsida.
Detta kommer jag leva på länge. Förresten så är det lite så gällande sushi för min del; jag kan vara sugen på det länge, äta det och sen hålla mig ifrån det flera veckor, kanske månader tills lusten helt plötsligt kommer tillbaka. Det är liksom inget jag går och dreglar efter varje dag. Och tur är väl också det i mitt tillstånd, då det kanske inte är det optimala dagsintaget vad jag har förstått, eller tycker.
 
 
 
 
Jag och Evelina har nyligen kommit hem efter en träff med Lene. Vi var som sagt på Manglerud för en fika och jag fick samtidigt hämtat ut mitt paket på Apotek1. Även det innehöll överraskande mycket fint; våtservetter, krämer, ammningsinlägg, babystrumpor, en ny designad flaska och ett presentkort på en boby från Lindex ur deras basissortiment. Väldigt uppskattat!
 
Nu tänkte jag sätta mig ner och börja knåpa ihop en ny header här!
Trevlig lördag till er om vi inte hörs senare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0