Söndag

 
Godmorgon söndag och välkommen vecka 31! Att gå in i ny graviditetsvecka på en söndag är ett perfekt sätt att avsluta den gamla veckan och samtidigt gå in i ny. Det är nästan som man gör med den vanliga veckan. Bra timing! Den senaste veckan har varit långt ifrån den bästa. Dåligt besked hos läkaren samt att ryggen börjat värka jättemycket. Hoppas inte det är foglossning. Jag hade aldrig det med Evelina i magen så jag vet inte hur det börjar eller ens hur det känns. På tisdag ska jag tillbaka till läkaren för en ytterligare kontroll av blodtryck och urin. Ska även nämna ryggen samtidigt. Så som jag springer hos läkaren är det väl tur att gravidkontroller är gratis, annars hade jag varit en riktig fattiglapp här nu. Haha.
 
 
 
Här hemma sliter vi med en liten tjej som fortfarande inte är helt hundra. Hon åt inget vidare igår kväll och inte heller imorse till frukost. Tror det är magen som krånglar på henne. Stackars liten. Magont påverkar både humör och hela dig, det vet vi ju alla.
Vi har ialla fall lekt lite med nagellacksmålande här på morgonen, då blev vi på lite bättre humör ialla fall!
 
Om en liten stund tänkte vi åka ut en liten sväng, bara för att få lite luft i näsan. Det är inget direkt inbjudande väder, men frisk luft skadar aldrig!
Trevlig söndag på. Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0