Promenad på Bygdöy

 
Vi var ute en sväng på Bygdöy nu i eftermiddags, det var en del turister där, som det brukar. Dock inte alls lika mycket som våren/sommaren. Men det är alltid mysigt att åka ut dit och ta en promenad hela, lilla familjen. Jag tror det ligger totalt 6 eller 7 museum ute på ön, eller udden, plus att du har liksom utsikt mot hela Oslo. Det är därför det flockas med turister där vill jag tro. För Evelinas spring i benen var det en fin mini-utflykt!
 
 
Min lilla Evelina är väldigt dålig i magen. Hon är extremt lös och har knappt fått i sig någon mat alls idag. Inte ens dricka/saft har direkt lockat. Jag vet att det går massa magvirus nu, men blir alltid orolig ändå. När inte ens kex eller en bulle passar då reagerar den här mamman måste jag erkänna!
Jag tror att hon får vara hemma imorgon också. Lite lugn och ro en långhelg gör kanske susen!? Vi får hoppas!
Eftersom jag ska till läkaren på tisdag så passar det bättre att hon är hemma imorgon istället.
 
Tänkte kika med ett halvt öga på Familjen Holstein-Gottorp här nu strax. Sen tror jag på en tidig kväll för mig!
Ha en fin kväll så hörs vi mer imorgon.
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0