Periodare

 
Godmorgon lördag! En grå och trist sådan utanför fönstret dock. Som ni ser började vi dagen ganska slappt, som vanligt på lördagar. Efter en god frukost sitter vi nu och ser lite på tv innan vi ska ut. Vi ska träffa min underbara vän Lene och ta en fika med henne på Manglerud. Jag ska passa på att hämta ut mitt andra babypaket där också. Hoppas de har den inne, de blir slut fort pga. den enorma populäriteten och det förstår jag verkligen!
 
Haha, som bilden tydligt visar så har Evelinas hår växt väldigt det sista. Det har samtidigt blivit väldigt svårhanterligt då hon har massa virvlar överallt. Det är för kort att bara kamma ner, så det är verkligen en mitt-emellan-period nu. Tur att hon inte bryr sig om det ialla fall!
 
 
Har ni märkt vilken periodare jag är när det kommer till bloggen? Ibland bloggar jag två gånger i veckan och ibland flera gånger om dagen. Nu när jag är hemma känner jag att både tiden och lusten finns där, så då passar jag på. Men det kan såklart bli glesare perioder också.
 
Nu ska jag ordna det sista innan vi beger oss!
Lördagskramar till er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0