Klassiska gångstilen

 
Igår stod jag inne i garderoben (ja, jag kan faktiskt gå in i min garderob), höll handen på den ena lådan, vände och gick ut igen. Hade varken lust, ork eller tid att ta rensningen då. "Allt" det jag gjorde igår tog all energi. Och med det sagt så erkänner jag hög och tydligt hur otymplig jag börjar bli. Det pressar både ut och ner när jag går för mycket, för länge och för fort och jag börjar då vagga som en anka, ni vet den klassiska gravid-gångstilen?
Jag var i affären idag igen, det är en fin promenad att gå när jag lämnat Evelina. Tar ca 20-30 min att gå fram och tillbaka. Men på den tiden hinner jag längta efter att få sätta mig lite. Speciellt när jag alltid måste avsluta med att gå 4 våningar upp i lägenheten...
 
 
Min fina afrikanska blomma börjar ta sig! Idag är det dags för ett vattenbad igen. 1 gång/vecka ska den stå 30 minuter helt täckt med vatten. Så behöver man liksom inte tänka mer på den under veckan. Det passar mig perfekt. Till och med jag borde klara av att komma ihåg det liksom. Men så ska man också komma ihåg vilken dag i veckan det ska göras. Haha. Lyxproblem?
 
Nej, nu ska jag sätta blomman i vatten och sen ta tag i min garderob. Jag tycker som regel att det är kul när jag väl kommit igång. Men det var ju just de där sistnämda...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0