Hängig tjej

 
Idag när jag hämtade Evelina på dagis fick jag besked om att hon varit slapp under dagen och inte helt som hon brukar. Hon hade inte ätit lunchen, hon hade bara gråtit och lagt sig ner i backen när de varit ute på tur. En av ledarna fick gå tillbaka med henne. La henne ner i sängen och hon sov där i 1½ timme lite drygt och de fick väcka henne till lunchen (som hon inte åt).
Jag sa att jag var ganska medveten om att hon skulle vara lite trött eftersom hon varit dålig under helgen.
Hon var dock mycket piggare när jag kom och hämtade henne. Det första hon gjorde var att ta matboxen och äta upp det som var kvar i den. Men visst blir jag lite bekymrad. Jag tror att hon bara är lite smågnällig och krasslig sen helgen. Men usch så dåligt samvete jag fick när Tove sa det till mig, hur hon hade uppfört sig. <3
 
 
Imorgon ska jag lämna lillan kl 10 och hämta henne tidigt. Så det blir halvdag, det behöver hon. Även om hon inte är helt bra.
Jag ska passa på att åka mig en tur till Havaristen imorgon med min kära Lene. En affär som köper in varor, som kommit med lastbil som vält, och säljer de till en billig peng. Ser fram emot en dag med min kära vän!
 
Trevlig kväll på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0