Gosigt till lillebror

Här har vi de små figurerna jag pratade om, samt den neongula lilla förvaringsboxen i plast.
Figurerna kostade 5kr/st och plastboxen 4kr i fyndhörnan. Jag tänkte ha lite salvor och sånt i den, eller kanske det blir ett förvaringsställe för nappar? Vi får se.
 
Den lilla nallen som kikar ut från stolsryggen är tagen/lånad från Evelinas rum. Hon har redan godkännt att lillebror kunde få den, om hon nu kommer ihåg det.
 
Jag har förresten inte sagt att Evelina ofta öppnar dörren in till lillbrors rum och frågar mig om han ligger där inne och sover i sin (läs;hennes gamla) säng. Jag smälter lite varje gång hon gör det och svarar:
Nej, lilla gumman. Men snart kommer han ligga där inne och sova, i rummet vid sidan av ditt. Då säger hon på sin gulliga, lite "pipiga", norska: Åjaa...
Tror nog inte riktigt att hon förstår, men hon försöker ialla fall. Mitt lilla hjärtegull. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0