Foto-skola

Nu har det varit tyst en stund här det är jag medveten om. Jag har tänkt många dagar att jag ska skriva några rader här men har helt enkelt inte orkat. Och jag har sagt att bloggen inte ska bli något tvång som jag vet den är för många. Nej, det har jag inte lust med. Skriver när jag har något att skriva och när jag har tid & lust!
 
I helgen var jag i Lysekil. Besökte både min mamma och pappa. Tyvärr går tiden alldeles för fort och jag känner knappt av att jag varit ledig. Det blir lite stressigt ska väl erkännas och en extra dag ledigt är inte helt fel. Jag åkte ner tidigt på fredag och fick lite mer tid kanske. Hade tänkt åka efter jobbet på torsdagen, men har inte jätte stor lust att lägga mig i köer när det börjar mörkna. Usch nej...
 
 
I lördags åkte jag, pappa och Evelina in till Lysekil. Jag skulle gå till Lasses foto där pappa köpte objektiv till mig i julklapp. För att vara helt ärlig kunde jag inte helt hantera det och fick inte till några bra bilder alls. Hjälp behövdes. Snäll som ägaren till affären är tog han sig 30 minuter till att visa mig "hur man gjorde". Så lätt det är, när man väl kan det alltså! Fick jättefina bilder efter hans lilla foto-skola. Väldigt tacksam för det då jag liksom inte använde det nya objektivet pga. att jag inte begrep mig på det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0