Bread box

 
Jag kunde bara inte låta bli att köpa denna brödboxen idag! Älskar den gamla jag fick av min mamma, i rostfritt stål, men när jag står och steker så sätter sig massa stekos på ytan och sen damm där på. Usch, det blir så fult. Denna ytan inbillar jag mig är lättare att torka av. Om inte annat så kostade den bara 29kr, på Havaristen.
Bread klistrade jag själv dit med egna bokstäver vi hade liggandes. Tycker det blev ganska stiligt faktiskt, eller?
 
 
Idag blir det den nya kebabpizzan som folk går och pratar om. Det går alltså att köpa i vanlig affär. Är jättenyfiken på den. Lene rekomenderade den också. Då måste jag bara prova den! Lite fuskmat får man ta ibland tycker jag. Evelina ska få den kycklingen som blev över från igår istället, hon är inte så förtjust i pizza, än.
 
Onsdagskramar till er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0