Kan sitta själv

 
Usch så fort tiden går. Jag vet att jag skrivit det innan men nu märks all utveckling mycket tydligare än innan. Det är större språng liksom. Ja idag skulle jag egentligen tillbaka till jobbet igen. Eller det är väl imorgon. Men tänk er. Min ledighet är egentligen över. Scary! 
 
Emil har kunnat sitta själv ett tag men idag visadr han tydligt att balansen fanns där, mycket bra. Så stolt man blir.
 
Evelina har varit hemma idag för hon är hostig och hade ganska hög feber igår. Noll matlust och kraxar. Ja ikväll har hon busat på bra, varit rastlös under dagen och velat gå ut hela tiden. Så imorgon får hon gå igen. En dag hemna räckte, pluss helgen då. Min lilla tjej. Vi läser bok varje kväll, det är liksom våran stund - min och hennes. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0