Julbak en onsdag i december

 
Om man ser ut genom fönstret så ser det ut som att det är 5 månader kvar till julafton, faktiskt så är det bara 5 (!!!) dagar kvar. Är ni färdiga med alla inköp nu? Det börjar bli på tiden tycker jag. Här har jag ca 5 julklappar kvar att packa in. Resten är färdigt. Göran har ett par kvar att köpa också, men känns ändå som att resten är under kontroll! Granen är uppe och pyntad. Jag kunde lagt alla paket under granen, men jag har lust att vänta lite till. Annars kanske vi tröttnar på högen av inpackade hemligheter. 
Jag längtar till min mami kommer, på måndag. Det var jag att minst en till gör. Evelina frågar varje kväll: Kommer mormor snart? 
Ja, snart kommer hon. På måndag. ♡
Lilla gullet! Tänk så mycket längtan som får plats i den lilla kroppen. 
 
Igår var Emil hos en kompis. Julia heter hon. Hon är med i mammagruppen. Vi var där och hjälpte Stine att julbaka. Där fick jag lite julkänsla faktiskt! Riktigt trevligt. Har dock glömt vad det var det hette som vi bakade... Hm. Chokladfyllda ristoppar kan jag kalla dem! 
Vi hann med att slänga i oss lite salma också (väldigt fin rå lax), med soya och wasabipasta - yammi! Skön onsdag helt enkelt. Jag fick äntligen tummen ur och skickade iväg alla julkorten också. Att det ska vara så svårt att få iväg dem till rätt datum - varje år! Jaja.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0