Tillbaka till vardagen

 
Tjolahopp!
Jag har varit väldigt tyst heeela sommaren här. Jag har fått känna på livet som tvåbarnsmamma på riktigt och har därför inte haft tid. Om jag haft någon tid över har jag ialla fall inte suttit vid datorn då. Sen har det faktiskt funnits en annan anledning också, just de, vädret! På de 5 veckorna jag har varit i Lysekil så har det varit 4 dagar med dåligt väder. Resten har solen strålat och det innebär absolut dataförbud för mig.
Kort sagt har vi haft en fantastisk sommar! Jag ska berätta lite mer vad vi har haft för oss. Men nu ska jag och Emil kila iväg till fysion efter maten, så det får bli senare under veckan.
 
Nu är vardagen tillbaka och även jag här med bloggandet. Så vi lär höras här, om du vill det vill säga!
Kramar från oss.
 
 
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0