Rosa elefanter

 
Denna dagen har bara runnit iväg, som de flesta andra, men oftast känner jag att jag fått gjort något. Men idag undrar jag vart jag gjort av alla timmarna...? Jag går liksom hela tiden och småplockar här i lägenheten och helt plötsligt har klockan blivit 16 och Evelina ska hämtas. Dock startar jag dagen lite sent. Skulle kunna tänka mig att dra igång redan kl 07, men då måste natten varit bra också, vilket den inte blivit nu den senaste veckan. Hoppas och tror att det bara är någon liten period som spökar.
(På dagen sover han gott ialla fall.)
 
 
Igår satt vi upp en "mobil" ovanför skötbordet på Emils rum. Den fick faktiskt Evelina av min mamma innan hon föddes och vi hade liksom inget ställe att sätta den i våran andra lägenhet, eftersom hon inte hade något eget rum. Sen när vi flyttat hit var hon så stor att sånt inte var så spännande längre. Men nu kom den väl till användning!
Vad gör det att det är rosa elefanter och vit/rosa giraffer? Huvudsaken är att han tycker om den. Och det gör han. Han ligger och pratar/gurglar med den varje gång som jag byter blöja på honom.
 
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0