...och ännu mera förberedelser

 
Jag kom på här igår att dopsklänningen har ju rosa sidenband från Evelinas dop. Ljusblått sidenband köpte jag i somras men jag höll helt på att glömma att byta ut det också. Haha. Så tokigt det hade blivit om vi kommit dit med rosa sidenband i klänningen som Emil ska ha. Jaja, värre saker har garanterat hänt tidigare. Nu är det bytt ialla fall! Ju fler saker vi kan bocka av nu, desto mindre stressigt blir det när det närmar sig på riktigt.
 
 
Idag är det riktigt busväder ute så jag har hållit mig inne efter morgonpromenaden (som slutade i störtregn). Det började regna lägligt då jag passerade Ikea, så jag tänkte att jag bara skulle gå runt där inne medan regnet passerade och Emil ändå sov i vagnen.
Jag har haft en idé länge om att fylla en korg med massa gosiga kuddar och filtar mm. och sätta nära soffan. Så om vi har gäster och sitter ute tex. så är det bara att ta sig en filt där eller en extra kudde i soffan om man är många. Som vanligt hade jag tur och hittade kuddar för 7kr, 9kr och vit/grå filtar för 12kr. Så jag köpte allt jag skulle ha plus en mjölburk, en ny klocka till köket och en korg att samla upp den våta tvätten i efter tvättning, för 251kr! Då fick jag: 3 mindre pyntkuddar, 2 stora kuddar, en klocka, en mjölburk, en plastkorg, 2 vanliga vita örngott, 3 fina rejäla örngott och 2 filtar. Inte fy skam det inte? Jag älskar att fynda! Ska slänga upp allt i korgen nu så ni får en sneakpeak senare kanske. Hehe.

Nu ska jag fortsätta ta vara på tiden medan mina gossar sover sött tillsammans i sovrummet! <3
Fredagskram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0