Loppisfynd

 
Något jag älskar är att gå på loppmarknader eller secondhand butiker. I sommar har jag lagt mycket tid på just det. Och fyndat är väl bara förnamnet. Barnkläder i mängder, pyntsaker till hemmet, en helt ny Briovagn till Emil (för 10 kr!!!!), smycken och leksaker. Varför köpa allt nytt till hutlösa priser när man kan köpa saker som är användt få gånger till otroligt reduserade priser? Jag gör då inte det försnämda ialla fall. Aldrig. Vet inte hur mycket pengar jag sparat på att handla "i andra hand". Älskar´t!
 
Den här hyllan eller vad man ska kalla det, köpte jag för 20 kr i somras. Det enda jag har gjort är att spraymåla lite för att den vita färgen hade fallit av på vissa ställen. Den blev verkligen fin där den står, tycker ni inte? Dessutom köpte jag några plastlådor som man kan bevara saker i, så slipper allt småplock dessutom ligga framme, synligt.
 
Att blanda gammalt med nytt är något jag tycker är väldigt kul. Visst kan det bli fint? Om man köper något nytt kan man snabbt få användning för något gammalt igen! Återanvändning när det är som bäst!
 
 
Vad tycker ni?
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0