Gammalt blir nytt

 
En brun korg blev vit, 4 konstgjorda blommor och ett par sidenband. Då kan resultatet bli som på bilden nedan.
Jag älskar att göra egna saker. Det ser så hemtrevligt ut med egengjorda saker. Det syns att man lägger ner tid på hemmet och det ser mysigare ut när det kommer gäster hem. Synd att jag inte hade en före bild på korgen. Det är verkligen stor skillnad, till det bättre!
Jag har länge gått och letat efter något att ha uppe på hyllan inne på toaletten. En korg har varit ett önskemål, men om jag ska vara ärlig tycker jag det är hutlösa priser på sådant ute i affärerna. Därför tog jag något gammalt som faktiskt blev något nytt och fräsht!
 
 
Vad tycker ni? Jag är ialla fall jättenöjd!
Nu ska vi följa med Göran en sväng på jobbet, om Emil - sjusovaren - vill vakna någon gång vill säga! Hehe.
 
Kramar från mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0