3 månaders vaccinering

 
Idag var vi på 3 månadersgrupp, jag och Emil. Jag trodde det bara skulle vara vaccin, så jag kom i träningskläder för jag tänkte promenera en sväng efteråt. Men det visade sig vara grupptid och det var massa andra föräldrar med barn där också. Det var väldigt trevligt och det blev utbytt massa ord och nya bekantskaper, riktigt nyttigt, för oss alla tror jag.
 
Men usch så hemskt det var med sprutorna i de små låren. Undrar om det är värst för honom eller för mitt mammahjärta. Det finns inget värre än att höra han gråta, speciellt när man vet att det är för smärta. Stackars. Han har sovit gott efteråt ialla fall och ingen reaktion.
 
 
Här är mina fina barn hos morfar. Bilden är tagen för kanske 2 veckor sedan. Min vackra Evelina och söta Emil.
 
På lördag ska vi till ett vänpar till oss, så jag har köpt present till de idag. Blir trevligt!
Kramar till er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0