Wasa Sandwich

 
2 dagar kvar...
Jag har precis kommit hem från en kontroll hos läkaren. Jag hade högt blodtryck igen, så jag fick snällt sitta ner och vänta på utsidan medan han hade en pasient inne och sen fick jag komma in igen. Det var egentligen lite för högt, det tyckte jag ialla fall. Men jag ska till BM på tisdag, är det för högt där och då så kommer jag bli inlagd. Det är nästan så jag hoppas lite på det. Helst vill jag såklart att det ska starta av sig själv innan dess. Tror kroppen jobbar bättre när allt startar av sig själv, naturligt så att säga. Men vi får se.
 
Jag var inne på butiken här utanför på vägen hem. Köpte med mig kycklingfärs till dagens middag och lite energipåfyllning. Wasa Sandwich med Brunost. Mums, det är nog en favorit tror jag.
 
 
Jag sitter och väntar på ytterligare ett viktigt samtal här hemma nu. Från en bank. Kanske det trots allt går bäst när man helt enkelt tar saken i egna händer? Ja, vi får se. Jag hoppas ialla fall på något framsteg, annars får jag gå vidare till plan B. Så hemlighetsfull jag är va? Hm, ja, vissa saker vill man inte skriva fullt ut här helt enkelt. Jag har ingen aning om vilka som läser min blogg och vill därför inte lämna ut all information, än.
 
Nu ska jag återgå till det jag har blivit så bra på det sista. Nämligen soffslapp! Ahh...
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0