Vattenmelon

 
22 dagar kvar...
Visst hör vattenmelon sommaren till! Speciellt när du grillar... Att avsluta måltiden med en skiva melon, eller tillsammans med potatissalladen och det grillade köttet. Det får det att vattnas i munnen på mig... På lördag eller söndag tänkte jag att vi skulle grilla kotletter med potatissallad och vanlig sallad. Då blir det på sin plats att ha vattenmelon till. Kanske i salladen? Vi får se.
Jag tror att jag och Görans mamma ska åka en tur till Charlottenberg på lördag. Jag vill till Överskottsbolaget och Rusta! Sen att bara åka och ha det trevligt över dagen skadar ingen. Göran jobbar ändå. Hehe.
Detta blir garanterat sista turen innan bebis anländer! Tror inte jag vågar åka mer så på egen hand. Ialla fall inte utan Göran...
 
 
Nu har det börjat hända lite grejer här. Jag vill inte avslöja för mycket, men vi har ialla fall varit i kontakt med Obos och mäklare. Känns som ett stort steg på vägen. Hoppas vi kan få lyckas denna gången.
 
Nu kommer snart Göran hem med en ny kaffetyp till mig! Ska bli spännande att smaka.
Soliga kramar från oss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0