Sista magbilden(?)

 
2 dagar kvar...
Självklart bestämmer jag själv om det är sista magbilden, jag kan ju ta hur många som helst, men jag hoppas det är den sista spontana magbilden ialla fall! Jag vet att det ser ut som jag gått upp 30kg, men faktiskt så har jag bara gått upp 8kg till nu och ingen är gladare för det än jag! Jag har fått endel vatten i kroppen nu det sista och räknar med att av de 8 kilona så går säkert 5kg bort under förlossningen.
Jag känner mig enorm och allt är jobbigt. Bara det är lägga sig i sängen, byta sida osv. är nästan så illa att jag måste ha hjälp av Göran. Haha, oj oj så lätt det är att klaga så här på slutet. Ni som varit med om det kan kanske förstå varför jag gör det ialla fall?
 
 
Denna helgen tänkte jag ägna lite extra tid åt Evelina. Kanske hon får lite extra gott och att vi försöker hitta på något skoj imorgon. Det finns en bondgård här rätt över vägen. Kanske vi tar oss en tur dit. Målar med lite vattenfärger och sånt som HON vill göra. <3 Kanske det är sista helgen hon är själv med oss, föralltid... Oj så allvarligt och nära det helt plötsligt blev. Skrämmande och spännande på samma gång, som jag sagt innan. Men det är verkligen det. Vi vet aldrig hur det kommer bli, vi vet bara hur vi har det. Och eftersom vi har det så bra är det lite läskigt att utmana det hela. Men enligt mig så tillför vi bara mer kärlek till våran familj, eller vad tycker ni?
 
Ha en fin fredag allihopa! Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0