Lunch i repris

 
Idag kör vi en favorit i repris till lunch. Och vad kan väl vara nyttigare? Vattenmelon och en liten apelsin. Mums. Känns som att det är bra att samla på sig ett litet lager av både C vitaminer och kolhydrater såhär bara några slutliga steg till födsel. Eftersom att det är så gott, uppfriskande och uppiggande gör det mig ännu mindre att det samtidigt är nyttigt!
 
 
Tja, det verkar nästan som att den "utlovade" snön som skulle komma, faktiskt kommer. Himlen är helt grå/vit och solen som hållt oss sällskap den senste tiden och väl gömd och begravd där bakom alla moln och mörkheter. Det flyger snöflingor runt i luften här nu. Det stoppar upp och börjar igen. Natt till imorgon ska det visst komma massa, 20 cm om jag inte misstar mig (vilket jag önskar jag gjorde). Dock ska det bli varmt på måndag igen så denna eventuella snön som kommer är ju helt och håller onödig. Surt.
 
Nu tänkte jag ta mig friheten att se en film här, tillsammans med min goda lunch. Jag har ialla fall vikt ihop torr tvätt och lagt på plats här, tagit mig en dusch och småplockat lite efter jag lämnat Evelina på dagis idag. Så helt slapp har jag inte varit, även om även det är fullt förståeligt vid denna tiden och mitt "tillstånd".
Vad ska ni hitta på idag?
Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0