I längtans och väntans tider

 
8 dagar kvar...
Nu är det lite drygt en vecka kvar till BF. Ljuger om jag säger att jag inte längtar till detta är över. Men samtidigt vill jag passa på att njuta lite de sista dagarna. Förmodligen är det min sista graviditet, någonsinn, även om det känns lite jobbigt att fastslå redan vid 26 års ålder. Men om jag skulle utgå från det så vill jag egentligen komma ihåg dessa sista dagarna som fina och bra. I längtans och väntans tider. Det finns de som har det värre än mig. Kanske borde tänka så istället det sista, istället för att bara klaga över hur jobbigt och tungt allt är. (Men det är de dock.)
 
Innan jag slår ner rumpani soffan på allvar idag tänkte jag städa lite inne på badrummet och våran separata toalett. Vi går in på badrummet och väl där inne går du in på toaletten, där du kan stänga dörren. Väldigt praktiskt då man kan vara där inne samtidigt på kvällarna utan att störa varandra på just toaletten. Min kära sambo har en tendens att ta lång tid på sig där inne så jag är väldigt glad att jag kan få borstat tänderna och tvättat mig medans han sitter i "egna tankar" så att säga.
 
Här bjuder jag på en hejdundrande delikat bild på mig, en dryg vecka innan förlossning, med Hello Kitty strumpor och hela köret! Den enda jag behöver skämmas för här på dagarna är ju mig själv, vilket passar mig utmärkt för tillfället...
 
 
Idag går mina tankar extra mycket till Josefin och Elliot som hade beräknat födselsdatum idag den 18/4-13 - <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0