Havets delikatesser

 
6 dagar kvar...
Igår trodde jag att något var på gång här. Värkar som startade med 30 minuters mellanrum och som slutade med 8 minuters mellanrum, så höll det på fram till klockan blev 00. Var helt slutkörd i kroppen efteråt och somnade gott efter att ha tagit en värktablett. Tror det var den som bedövade allt. Så länge man blir bedövad av en värktablett är det inte igång, så mycket lärde jag mig från sist ialla fall. Hehe. Sov gott och vaknade några gånger, men inget ont som igår, än. Dumma kropp att luras så som den gjorde igår. Men det var ialla fall det ondaste jag haft denna graviditeten, det lovar gott. Tänk att gå runt och önska att man ska få ont. Knäppis!
Jag kan passa på att gratulera min vän, mamman på dagis, hon fick sin bebis igår kl 19! En liten gosse, som hon dock redan visste. Massa grattis till er!
 
Vad tycker ni om morgondagens middag förresten? Mums, står redan med kryddor och gottar sig. Lax, en av havets allra godaste delikatesser om du frågar mig.
 
 
Idag har vi varit ute och lekt på dagis lite. Det är strålande sol och blå himmel, inte heller mycket vind, så det är verkligen perfekt! Hoppas det håller i sig till imorgon så vi kan åka ner till hamnen en sväng med kaffe.
 
Ikväll blir det som vanligt en tur ner till Görans föräldrar och lördagsmiddag. Mums så sott. Magen kurrar redan på mig och jag tänker inte tabba mig och bli mätt INNAN maten. Haha. Vanligt misstag från min sida.
Lördagskramar till er där ute!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0