Energikick

 
7 dagar kvar...
Har precis fått i mig halva denna frukosten som är en riktig energikick! Det ser gott ut men det är inget mot vad det är/var. Älskar att starta dagen nyttigt. Då får jag lust att fortsätta dagen i samma anda, men inte alltid det blir så dock.
 
 
Just nu sitter jag och ser på Födeavdelningen, gråter, skrattar och känner igen hur det var... Dock vet jag aldrig hur det kommer bli. Spännande och skrämmande på samma gång. Men jag utgår ifrån att allt går bra!
 
Idag öser regnet ner utanför fönstret här. Det är knappt något snö kvar ute alls så jag klagar inte över det direkt.
Jag sitter och är jättetrött i kroppen och stackars Göran var inte hemma förän klockan var 00:15 inatt för han fick en SEN körning. Sen skulle han såklart upp 04:15 som vanligt. Tror han kommer sova gott några timmar när han kommit hem i eftermiddag.
Vad ska ni hitta på i helgen kära läsare?
 
Kramar från ett grått Oslo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0