Back to normal

 
Vilka dagar vi haft här. Bara sol och vindstilla. Helt fantastiskt. Idag var vi ute i 3½ timme och bara njöt av all D vitamin som östes över kroppen. Underbart. Bilderna nedan är från igår. Evelina tycker verkligen om sin fadder och min bästa vän här i Norge, Lene. Finaste vännen.
 
Ikväll har vi grillat och liksom avrundat denna påsken. Imorgon är det tillbaka till det vanliga igen, jobb och dagis. Jag är hemma "som vanligt", men det kommer bli tomt när jag haft hela familjen runt mig så många dagar i sträck. Jag ska till min barnmorska imorgon och har en del småsaker som ska ordnas, så jag tror att man trillar tillbaka till vardagen ganska fort.
Hela veckan ska förresten bjuda på samma typ av väder som idag, det ser vi fram emot. Hoppas snön försvinner nu också, då är vi nöjda och glada och kan välkomna våren på riktigt!
 
 
Lene och Evelina (resten av familjen Östmo är i bakgrunden).
Har ni haft en lika fin påsk som vi? Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0