Soppa torsk!

Idag har vi tagit god tid på oss på morgonen. Slappade i sängen länge länge innan vi bestämde oss för att gå upp och äta frukost. Efter att Evelina hade sovit och gått upp så drog vi på oss skorna och begav oss ut. Vi tog med mat till Evelina som hon fick äta ute. Det var verkligen mumma och mysigt tyckte hon. När vi hade lekt inne på dagisområdet lite så skulle vi åka till affären och köpa halstabletter till Göran som har ont i halsen och är lite hängig. När jag ska starta bilen märker vi snabbt att det inte går. Soppa torsk helt enkelt. Igår tändes bensinlampan och jag tänkte vänta med att tanka till idag eftersom bensinen sänks med närmare 2 kr/liter på söndagar. Var övertygad om att det inte skulle vara några problem, men det blev det visst. Vi fick då ta Görans bil och köpa en dunk till mig som vi sedan fyllde upp med några liter som vi sedan hävde över i min. Trots det så har vi haft en mysig dag tillsammans! Dock slår det inte gårdagen då vi var på aker brygge och såg på militärflyg som hade uppvisning. Mer om det imorgon. Trevlig söndag på er vänner. Kramar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0