Solstråle

Idag gick jag in och tog upp en riktig solstråle! Det har verkligen varit en jättemysig morgon när Evelina varit på topphumör. Vi åt en mumsig frukost tillsammans. Sen åkte jag och Evelina ut en sväng. Vi åkte hem till min kompis, Lenes mamma. Jag skulle nämligen klippa henne och hennes sambo. Igår kväll fick jag ett sms där Lene även frågade om jag kunde klippa hennes morföräldrar också. På plats idag klippte jag även lite på Lenes lugg. Så det blev 5 klippningar på under 2 timmar. Det gick bra och lite extra klirr i kassan säger man inte nej till! Alla verkade bli nöjda så kanske det blir fler gånger.
Evelina var väldigt blyg i början men hon blev snart väldigt varm i kläderna och sprang till slut runt tillsammans med Lenes brorson, Emil. Sötisar! Tyvärr så fick jag aldrig tagit någon bild.
 
Men bilder från gårdagens frukost togs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0