Nystart

Känns som jag fått en nytändning eller nystart gällande bloggen här nu. När min dator hemma fungerar så har jag helt plötsligt fått tillbaka lusten att blogga igen! Det känns jättebra. Men det är inte säkert jag kommer skruva på datorn för att skriva varje dag före jobb. Men just idag ville jag det. Jag tog dessutom två bilder på mina nya ljuslyktor för att visa er. Visst är de annorlunda, men jag tycker de är riktigt fina! Det är liksom en öppning på baksidan där man kan sätta in ett stearinljus! Längtar ikväll då jag ska tända upp här hemma. Kanske det blir en bild på hur det ser ut också.
 
Jobbkvällen igår gick mycket bättre än förväntat faktiskt. Jag stämplade ut 21.04 istället för 21. Det tog alltså 4 minuter längre än vanligt. Ganska okej tycker jag. Kanske jag kan tacka den mannen som kom in och ville köpa 30(!!!!) st nygrillade kycklingar... På så sätt blev det ena skåpet klart för tvätt mycket tidigare än beräknat. Hehe. Lite tur måste man få ha ibland.
 
Nej, nu har jag inte tid att sitta här och knappa på tagnenterna längre, måste åka till jobbet. Jobbar 11-16 idag. Drömtid? Mja, men imorgon jobbar jag från 11-15 - underbart på en fredag!
Ha en härlig torsdag mina sköna!
 
Kramar.
 
 
(Men mamma du trodde väl ändå inte jag skulle lägga ut bilder på dina julklappar va? Haha...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0