En spark

Idag när jag kom hem från "bibblan" fick jag en liten spark i rumpan av mamma! Haha. Hon tyckte jag skulle ordna datorn med en gång så vi kan börja prata på skype igen, det var så längesen nu.
Så nu är alla program nerladdade och den är färdig att användas flitigt igen! Äntligen.
 
Men nog om det. Kommer ni ihåg att jag, Göran och Evelina var på Aker Brygge och såg på militärflygplan som flög runt och visade upp massa tricks och roliga saker. De firade 100 år. Och det är nog enda gången som en sån sak kommer äga rum där! Ganska kul att vi var där och fick se det.
Vissa saker var riktigt imponerande måste jag säga...
 
Nej folkens. Nu måste jag springa iväg till bilen och köra till jobbet. Känns lite halvroligt när Göran precis kom hem och ligger på soffan. Men plikten kallar!
 
Trevlig onsdag. Kramar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0