Vi hade ialla fall tur med vädret

Igår när jag var på väg hem från jobbet var det som vanligt kö, 16-kön (standard)! Den slipper du liksom inte oavsett hur du bär dig åt. När jag började närma mig avfarten här hemma möter jag 15 st polisbilar med blåljus som kör på motsatt sida av motorvägen. De kör liksom i en rund cirkel och i mitten kör det en limosin med riktigt uppklädda herrar i framsätet. Det konstiga var att jag såg ingen övrig trafik, mötande. När jag kört ca 1 km står det en polisbil mitt i vägen och spärrar vägen så att ingen (i motgående) kan köra. Det måste vara någon riktig höjdare som satt i limon, tänkte jag.
Försökte ta bild på kön i bägge riktningar som bildades, men tyvärr så var bilen framför allt för nära så det gick inte helt som jag ville.
Men här kan vi börja snacka om kö, eller vad säger ni? 6 filer där det står helt still. Mindre kul om man har en tid att passa... Tur med vädret hade vi ialla fall!
 
 
Nu ska jag strax åka till jobbet. Har ingen rehabilitering idag och det är jag lite glad för då jag har enorm träningsvärk i hela kroppen. Men oj så skönt det är att ha det!
Jag har provat pilates, yoga och "meditation" (mindfulness) för första gången. Det är helt otroligt. Måste provas. Jag har dömt det ganska bra innan jag provade, men tar fullkomligt tillbaka det nu.
 
Vad ska ni hitta på i helgen?
Jag ska kanske åka till Charlottenberg imorgon med Görans mamma, om inte de ska till Gol.
Ska passa på att köpa lite julklappar. Känner att jag ligger lite efter iår. Har bara köpt 20 st ca. Kris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0