Vad blir det för mat?

Usch, mat är verkligen jobbigt. Ialla fall för mig, ialla fall när jag är gravid. Helst vill jag slippa att laga något alls och speciellt att behöva tänka på det. Jag måste laga det jag får lust på där och då. Det går inte att planera in någon mat längre. Då går jag runt och mår dåligt över att jag ska laga den senare på kvällen. Hoppas verkligen detta är något som försvinner om ett par veckor. Det går liksom ut över hela familjen!
Igår blev jag väldigt sugen på omelett. Med skinka, rödlök och ost på. Mums så god den blev! Det tyckte även Evelina som åt ett ganska stort stycke. Hon har också matstrejkat lite här hemma det senaste. Det har ioch för sig gått i perioder länge så det är inget nytt direkt. Men mammas omelett slank ner hur fort som helst! <3
 
Nu är hon på dagis. Och när ni läser detta sitter jag förmodligen på en föreläsning på Best Helse. Jag ska jobba sent idag så dagen är liksom fullbokad redan.
När jag slängde ett öga på termometern idag så visade den 0 grader. Första dagen jag vaknar upp till frost på taken och nollgradigt! Men visst är det vackert? Och så frisk och underbar luft!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0