Tackord

Nu är jag inne på den näst sista veckan på rehabiliteringen som jag går på. Jag måste erkänna att jag gick dit med en ganska negativ inställning. Jag tyckte att jag på egen hand var på väg tillbaka till jobbet, 100%. Så för mig var det ganska onödigt. Så här i efterhand, eller mitt i projektet, så tar jag tillbaka det. Jag har lärt mig massa nya saker och fått hjälp med både kroppsliga och själsliga övningar (kanske låter överdrivet, men det är det inte). Jag är både imponerad och tacksam att jag får ta del av detta, gratis av Nav.
 
Igår var jag ledig. Den dagen kom och gick utan att jag hann med den. Förutom träningen så var det som att någon hällt sirap i min kropp och kvicksand i klockan. Synd då jag hade stora planer på min lediga dag.
 
Nu ska jag snart susa iväg till jobbet. 11-16 står det på schemat idag!
 
Bilder från i söndags, tyvärr lite suddiga, men bättre än inget!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0