Sverige helg

Vilken underbar dag jag vaknade upp till idag! Kallt och friskt med en skön som som värmer.
Jag ska snart bege mig till jobbet och bara vara där i 3 timmar, då kommer nämligen Göran dit och lämnar Evelina och vi åker till Lysekil. Hoppas verkligen att vädret håller i sig så att vi kan vara ute och leka i helgen. Ser fram emot en långhelg i Lysekil! Vad ska ni hitta på i helgen?
 
Bilder från i söndags när vi var på Ekeberg. Vi (läs: Evelina) fick syn på en Hello Kitty bil som absolut skulle provas. När pappa la i 10kr i den så blev det med en gång lite läskigt, men sedan otroligt kul. Mindre kul att gå därifrån. Har hela åkturen på film också! <3
 
På en gungbräda på lekplatsen. Hon fick faktiskt en motspelare också, hon blev dock inte med på bilden.
Detta var väldigt roligt och de båda tjejerna skrattade och tyckte det var toppen att gunga tillsammans!
 
Nej, nu ska jag åka lite tidigare till jobbet. Eftersom det är fredag slår jag vad om att de är i behov av hjälp på jobbet och eftersom jag ska gå en timme före så kan jag vara snäll, right?
Trevlig-helg-kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0