Satsumas

Det går väl inte att missa vad jag har dilla på denna graviditeten också eller?
Jag är totalt galen i dessa klementinliknande frukterna. Den sura goda blandningen mellan klementin och citron som får det att dra ihop sig i käkarna, älskar jag. När jag i lördags vandrade in på Coop i lördags så blev jag extra glad när jag såg att det var nedsatt pris på mina älsklingar. 8,90kr/kg, vilket nästan är gratis. Så jag köpte ialla fall med mig ca 5-6kg. Mitt godis helt enkelt! För mycket C-vitamin kissar man ut har jag både hört och läst om. Det är dock inte allt för bra för njurarna om man äter flera kilo om dagen, men så är inte fallet. Dessa håller förhoppningsvis veckan ut. Haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0