En timme extra

Idag fick vi en timme extra på morgonen att ligga och dra oss, eftersom klockan skulle dras en timme tillbaka. Helst hade vi såklart sovit lite extra, men Evelina har tyvärr ingen klocka inställd i kroppen. Hehe. Men det blev ialla fall en mysig morgon i sängen - mamma, pappa, barn! Vi har nyligen spenderat ett par timmar ute i kylan och friska luften. Helt underbart. Vi kom alla in med ganska rosiga kinder och kalla fötter. Men vilken energikick man får av att vara ute så. Evelina fick inviga fleecedressen som jag köpte till henne igår, från Swedemount.
Vi passade på att ta oss en skogsrunda när vädret ändå tillåter, jag och min lilla älskling.
 
En rejält påpälsad Evelina ute i höstvädret i Lysekil.

Kommentarer
Postat av: Tora

Åh underbara, fina Evelina! Vad jag saknar er!
Förlåt att jag är så kass på att kommentera här. Jag sitter aldrig med en dator efter att min kraschade, då bad jag datavärlden att dra åt helvete. ;)

SNÄLLA skaffa Instagram till mobilen så att jag kan följa er där?!

Saknar er otroligt mycket. Känns supertråkigt att inte kunna vara med dig under ännu en graviditet och att få träffa miraklet sen. Jag får helt enkelt ta en helg i Oslo när lillen är född. Ska ni ta reda på könet?
Pratar Evelina norksa nu btw, en blandning kanske? :D

Ta hand om dig och pussa Evelina från mig och Viggolajn! <3

2012-11-02 @ 13:46:19
URL: http://glitterfjolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0