3 + 1 = 4

Tänkte släppa en bomb här nu folkens.
Vi 3 ska bli 4. Jag har en liten krabat i magen vars tickande hjärta jag fick se stort på en skärm idag.
Jag mår superdåligt i perioder, det är väl som med Evelina ungefär. Hoppas att det lugnar ner sig efter v 12. Jag är i v 10+1, så det är helt i början att berätta, men eftersom jag fick se ett hjärta och en underbar sak idag kunde jag inte hålla mig!
 
Ser ni huvudet och armarna och benen lite halvklart på bilden? H*n ligger/sitter liksom i hörnet lite halvt framåtlutad.
Helt otrolig känsla! Jag valde denna gången att göra ett tidigt UL, sist väntade jag helt till v 21, vilket var helt outhärdigt nästan, därför blev det tidigt nu. Kostade dessutom bara 54kr! Nu har jag fått lugnat mig och gått runt med ett leende hela dagen.
 
Ps. Jag skriver från en ny dator. Min andra ville inte alls vara med så jag köpte en sprillans!
Ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0