Viloläge

Denna veckan har jag jobbat mycket längre dagar än vad jag blivit van vid det senaste. Och jag tycker det har gått väldigt bra, men jag måste säga att jag känner det i kroppen. Jag kommer nog vänta tills efter jul innan jag går upp till att jobba 80%, mycket för den stressen och påfrestningen som faktiskt blir för kroppen under december månad.
 
Nu går jag och kroppen in i viloläge under helgen.Jag är ledig till och med måndag. Så det blir långhelg. Det kan vara svårt att lägga märke till de signaler kroppen ger om att få vila, vilket är speciellt viktigt nu när jag inte bara har mig själv att tänka på... På söndag går vi in i graviditetsvecka 17, tiden bara rusar fram! Snart är jag halvvägs. Men om inte allt för snart är det Ultraljud, vilket vi ser väldigt fram emot. allihop!
 
Ikväll är det soffläge som gäller, titta på X-factor och 3 tr Gustavsson. Sen tror jag det blir en ganska tidig kväll så vi kan få lite ut av dagen imorgon. Kanske köpa farsdag present till två pappor! Who knows...
 
Här leker Evelina i soffan precis innan det var sängdags nu ikväll. Väldigt suddiga mobilbilder, därför är de så små.
 
<3 Mammas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0