Triaden

Idag har vi varit på Triaden tillsammans med Evelinas farmor. Vi hade pratat redan igår om att vi skulle åka och jag sa att jag åker ca kl 10. Då kommer vi strax efter öppningen, vilket är perfekt. När jag vaknade idag var jag helt utvilad och trodde inte mina ögon när jag såg att klockan var 9:30! Jag fick gå in och väcka Evelina, vilket är väldigt sällan det händer just den tiden. Så vi kom inte iväg före kl slog 11. Men det gick bra ändå.
 
Jag var inne på H&M för att hitta ett par mama-jeggins. Det fanns ett par superfina, men jag tycker att de var lite för låga för mig. Annars var de hur fina som helst och satt perfekt. Hoppas jag kan hitta ett par liknande med högre kant i midjan, eller kanske inte så tajt där, svårt att förklara vad jag är ute efter egentligen... Det är bara lite tråkigt att gå runt i tights hela hela tiden. Dessa jegginsen jag hittade är alltså en blandning mellan tights och jeans och var både mjuka och extremt töjbara i tyget. Men de såg inte ut som jag hoppats på när de satt på.
 
Är det någon som har några tips på vart man kan hitta mammakläder till en bra peng, förutom H&M?
 
 
Jag var en sväng inne på Meny och köpte med mig Julekake hem. Vad är nu det då? Jo, det är väl egentligen en rund vetebulle, fast i stor form. Ser ut som ett halvt bowlingklot! I den är det massa russin. Egentligen är det väl meningen att man ska ha det till kaffet, för det är helt enkelt en söt sak! Om man skär denna kakan i skivor har smör på och brunost så lovar jag att det smakar både för stora och små.
Tror att jag ska gå och göra ett par "mackor" till mig själv nu när både pappa och barn sover!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0