När solen skiner

När solen skiner får jag alltid lust att göra saker här hemma. Att gå och plocka och greja blir mycket trevligare helt plötsligt. Egentligen borde jag väl få sug efter att gå ut istället för att hålla mig inne. Men idag har jag haft såpass god tid att jag kunnat göra allt som jag annars aldrig har tid med. Underbart!
Idag har jag kommit mig till apoteket, jag fick bytt mitt halsband som det var en spricka i (från H&M), jag beställde sjalen jag så gärna vill ha. Och jag har umgåtts med Görans mamma och mormor. Jag fick dessutom köpt 4 julklappar till mamma! Samtidigt som jag gjort detta är jag nu inne på min tredje maskin tvätt. Tänk om man kunde vara hälften så aktiv, alltid, då mina kära läsare, då hade vi fått saker gjorda här hemma. Vem behöver vetenskapen om kloning? Inte jag ialla fall... Haha!
 
Här avslutade vi våran dag. På Mortens Kro i Nittedal. Vi har varit där en gång innan, vi tre. Det bjuds på jättegod mat i en trevlig miljö. Ett ställe vi garanterat kommer besöka igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0