Långhelg i Lysekil

Min lilla skruttis är inte alls i den fina goa formen som hon brukar. Hon hostar och det verkligen rosslar i halsen när hon andas. Hon är helt tät i näsan också och aptiten är inte alls som den ska... Hatar när hon inte får må bra! Jag tar hellre all sjukdom så hon får vara frisk. Tänk om det gick.
 
Eftersom jag är hemma och Evelina inte är riktigt bra bestämde jag precis att vi åker till Sverige redan idag. Det är lika bra att hon (och jag för den delen) tar en långhelg. En långhelg i Lysekil. Visst låter det fantastiskt?
Så får det bli!
Vi åker om ca 1 timme och då hoppas jag nästan att hon inte sovit på dagis.
Jag tänkte passa på att åka till Uddevalla imorgon och köpa de sista julklapparna. Bara en sådär 20-25 st. Haha. Crazy!
 
Denna bilden är tagen i våras på en restaurang vi besökte. Här är Evelina spralligare än spralligast och vill absolut inte sitta still. Haha. Lillgosis!
Ser jag på den här bilden inser jag hur mycket hår hon fått nu. Här ser hon nästan ut som en mini-flintis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0