Julklappsinslagning

Nu har jag kommit igång med inslagningen av julklapparna. Eftersom jag har en del att packa in så är det smart att sätta igång i tid så det inte blir så mycket på en och samma gång.
Jag har slagit in ca 1/3 idag och det var faktiskt inte med än 66 stycken än så länge, varav hälften är till mamma, så jag får se till att handla på mig en del nu när vi åker till Sverige i helgen! Haha. Ja, vi är galna när det kommer till julklappar i denna familjen. Det har vi alltid varit.
 
Det står "God Jul mormor önskar Evelina" på väldigt många paket i korgen. <3
 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Tora

SHIT! Jag minns ju hur det såg ut med paketen förra julen, ni är verkligen galna men det är ju KUL med paket! Andreas brukar alltid skratta åt hur många paket jag får av mamma o att vissa "bara" är små grejer som typ tofsar. Men vadfan, mer paket är alltid roligt! ;D

Haha ja han har två nappar som jag hade, så himla sjukt! Han började med det själv så nu har han alltid två när han ska sova. Den i handen gnuggar han mot ansiktet eller örat. Sötnosen. :)

Snart flyttar vi, känns sjukt roligt och väldigt nervöst. Jag kommer att börja jobba åt Andreas bästa vän som mötesbokare. Han har eget företag och jag gillar egentligen inte honom så mycket, men det är nog mest för att han har en jävla mur omkring sig och inte är så himla pratsam med mig direkt. Kanske kan bättra sig. ;)
Andreas har fått ett jobb som han verkligen ville ha, superkul för honom! Han har tur och är ju jäkligt duktig så det företaget skapade en plats för att de så gärna ville ha honom, även om de egentligen inte behövde anställa. Fatta vilken boost för egot. ;)

Pratar Evelina ingen svenska alls då menar du? Eller svarar hon dig på svenska? Jag har en jobbkompis som bara pratar spanska med sin dotter o pappan pratar svenska så hon blandar väldigt mycket. Man kan inte träffa den lilla tjejen utan att hennes mamma får översätta lite. ;)
Men norska o svenska är ju ändå så likt. :)

Pusspusspuss från oss. <3

2012-11-29 @ 10:34:24
URL: http://glitterfjolla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0