Julkläder

Då var julkläderna till stor och liten färdiga. Är inte denna klänningen till Evelina ljuvlig? Jag tycker dock att färgen är lite mörkare i verkligheten och att den då är lite finare än på bild. Men oavsett så ser ni att det blir en fin julklädsel iår, eller hur?
Jag kunde heller inte låta bli att köpa med mig en tröja/tunika hem från H&M också. Egentligen så har jag redan flera alternativ på vad jagkan ha i på julafton. Men denna kan jag använda lite när som helst och den är inte ett typiskt julplagg.
 
 
Älskar denna klänningen och tror att den blir fin till ett par vita strumpbyxor och svarta lackskor som jag också såg på H&M, men som jag väntade lite med att köpa.
Hade såklart varit fint med en vit bolero också, som de faktiskt hade i den butiken som jag var i. Men vad tycker ni?
Bägge plaggen köpte jag i lördags när Ellen och Lina var här. Idag åkte jag och bytte bägge i en större storlek.
 
Jag är nöjd med mina köp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0