Frognerparken

Idag var vi i Frognerparken en sväng med Evelina som verkligen fick leka av sig. Även sova av sig.
Vi har haft ett helt fantastiskt väder här idag och vi ville passa på att få lapa lite sol, vem vet hur många liknande dagar vi får uppleva mer detta året!? Strax efter frukost begav vi oss ut.
Jag tror vi var ute i närmare 2½ timme, så lungorna blev fyllda med syre flera gånger om!
 
När vi kom hem väntade vi besök av min kära Lene. Hon kom med present till Evelina. 2 st urfina koftor fick hon. Jag ska lägga upp bild så ni får se. Kanske när självaste modellen har de på sig.
Nu är magarna mätta av dagens måltid som var vårrullar med ris och sallad! Mums.
 
Jag tror inte kvällen blir så lång för min del. Imorgon väntar jobb 8-17 så jag behöver denna nattens sömn!
 
Evelina i lekborgen idag:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0