Elle Fleur

Har nyligen kommit innanför dörren här hemma. Jag var en sväng på dagis och rullade Evelina i vagnen i 10 minuter för att hon skulle somna. Det är tydligen ett stort problem att hon inte vill sova där. Och det blir vårat problem på kvällarna då hon är totalt omöjlig här hemma. Liknar mer ett monster än en människa...
 
Jag har varit ute och handlat tillsammans med Görans mamma och mormor idag på förmiddagen. Vi var på Storo, den Ica:n är en stor favorit för Görans lilla mormor, så den besökte vi. Jag fick handlat lite till jul så nu har jag bara ett par saker kvar att inhandla till julafton! Haha. Det gäller att vara ute i tid. Eller hur?
Förutom mat och en lunch på Egon fick jag en blomma av Görans mamma. Så himla fin! Det är härligt med lite färger när allt är så grått och trist ute.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0