Den där fotpallen

Jag var bara tvungen att plocka fram mobilen och ta kort när Evelina satte sig tillrätta i denna fotpallen när hon såg på barnprogrammet tidigare ikväll. Jag gillar den översta bilden där man ser rynkan i pannan som det lyser missnöjdhet ifrån
 
Idag har jag jobbat 8-16. Imorgon blir det 8-15 och på lördag 7-14. Det blir ett fullt schema här nu. Speciellt när en av de som jobbar fast är sjukskriven till och med nästa vecka. Det är tufft, men det går. Jag tänker inte säcka ihop bara för att jag är gravid. Men jag känner av mer mot vad jag vanligtvis gör. Sålänge jag inte får ont så kommer jag inte ge upp. Aldrig!
Imorgon kväll ska Evelina sova hos Görans föräldrar. Det var liksom "ett måste" för att jag skulle kunna jobba lördag. Tur att det finns folk runt omkring oss som ställer upp! Tack.
 
Nu ska jag njuta av de sista timmarna ikväll. Jag ser fram emot att lägga mig i sängen, raklång och bara slappna av. Är jättetrött. Men först lite soffmys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0