Uppryckning

Jag har precis ryckt upp mig lite. Kände mig lite bättre efter maten vi åt för ca två timmar sen. Vi åkte faktiskt och köpte pizza! Finns det någon bättre mat när man är sjuk? Latmat, fetmat men framför allt, god mat! Eftesom jag alltid klarar att äta mig mer än proppmätt så blir jag alltid illamående, men det är nästan värt de. Evelina fick smaka lite pizza innan läggdags, men hon var inte så förtjust i det, mest kanterna i så fall. Perfekt, för dem äter inte jag. Haha.

Så fort Göran kommer upp igen tror jag vi går och lägger oss, ser lite på Skilda världar och sen sover. Imorgon kommer Görans föräldrar hit och grillar, så då vill vi vara pigga, alla tre.

Kommer ni ihåg de skålarna jag köpte förra lördagen, som jag lovade att visa er, men inte gjort än?
Jag tog mig precis i kragen och fotade en av dem.




Visst är den fin, skålen? Jag älskar den.

Trevlig kväll på er!
Kramar från oss sjuklingar

Kommentarer
Postat av: lisa

wow vilken häftig skål! annorlunda :-) din blogg är jättesöt vännen! puss och kram

2012-05-06 @ 10:15:17
URL: http://radiovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0