Trötta ögon

Allt tyder på att dagen kommer bli lika fin som resten av veckan har varit! Wihoo. Det passar perfekt eftersom vi ska åka idag. Jag och Evelina. Pappa kommer efter imorgon, efter han är färdig på jobbet.
Jag har i princip packat färdigt allt och ska bara bära ner allt i bilen.

Inatt har vi haft på en fläkt i sovrummet, nästan hela natten. Det är en stor som liksom står på en fot och är ca 150cm. Vi kan sätta den på timer och bestämma hur länge den ska vara på och vilken styrka, underbart. Dock tror jag att mina ögon har tagit lite stryk av det. Jag är nämligen trött, torr och irriterad i ögonen, vilket är mycket obehagligt, speiciellt nu när jag snart ska sitta i bilen och köra i ett par timmar. Kanske det helt enkelt är för att jag sovit dåligt inatt, jag vet inte. Det känns som att jag sovit dåligt ialla fall, jag vet inte riktigt det heller. Haha. Det ska nog gå bra ändå!

Bilderna från rabatten som utlovat kommer här nedan.
Iår har jag valt att hålla ett lila, rosa och vitt tema på blommorna. Är ganska nöjd faktiskt! Blir nog ännu bättre när de blommat ut riktigt och blivit lite större, för nu ser det lite mesigt och pluttigt ut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0