Städning alá Evelina

Om man ska ta Evelinas pik på allvar, så behöver det städas här. Haha. Igår släpade hon fram dammsugaren in i vardagsrummet. Kanske det är dags... Eftersom hon fått en sån fin dammsugare av farmor och farfar tycker jag att hon kan sköta städningen ett tag fram över. Jag har varken ork eller lust att göra det just nu. Det får räcka med en fullproppad tvättmaskin som snurrar för fullt.

Såhär städar Evelina: Slänger all reklamen på golvet, slänger upp sin dammsugare i soffan... Och sen då? Inget. Då tycker hon är det är färdigt, då har hon gjort sitt. Kanske hon gör ett smart drag. Vi är ju nämligen tvungna att städa efter henne och då kanske hon tror vi fortsätter med det andra som behövs göras.
Undra vem hon fått sitt smarta tänka ifrån? Ingen kommentar...




Åå vilket fint väder det är ute. Om jag ändå vore bra så jag kunde fått njuta lite av det.
Hoppas ni njuter för fullo och att vädret är lika bra där ni befinner er som det är här!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men herregud vad gulligt!! Ge mig både dammsugaren och ungen tack!!

2012-05-07 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0