Söndags utflykt!

Yes! Visst blev det en utflykt under helgen trots allt. Idag har det varit ett alldeles strålande väder här och även i Sverige vad jag förstått.

Vi startade dagen med en frukost ute på altanen och jag pratade med Göran och sa att vi borde åka ut idag. Så Evelina får springa av sig lite. Jag föreslog en utflykt till Frognerparken, som ligger ca 15 minuter med bil från oss. Så fick det bli. Och som den minsta och yngsta av oss njöt och koste sig! Hon sprang upp och ner för backarna i gräset och sparkade på bollen som jag hade tagit med. Lekte med spade, kratta och spann och helt enkelt älskade det. Det gjorde vi också. Som ni kanske ser på bilden under var det inte bara vi som var där. Haha. Parken var full av hundar, människor, cyklar och glada folk! Underbart. Tur att den är så stor!

Vi har verkligen haft en superdag och vi bestämde oss för att vi ska åka dit näst-nästa söndag igen, om vädret tillåter, men då ta med oss en stor filt, engångsgrill och god mat. Massor av folk som grillade och det doftade mat i vartenda hörn av parken.
Hur har ni njutit av söndagsvädret?
Vet ni, jag har hört att hela veckan ska bli så här fin som den varit idag. Känns verkligen kul eftersom vi ska till Sverige fredag-måndag!












Du härliga söndag...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0